آموزش نو (تولید محتوای الکترونیکی،هوشمندسازی،دانلود )

آموزش نو برای آموزش و پرورش نو(تحول در آموزش و پرورش یک امر بنیادی است.)

آموزش نو (تولید محتوای الکترونیکی،هوشمندسازی،دانلود )

آموزش نو برای آموزش و پرورش نو(تحول در آموزش و پرورش یک امر بنیادی است.)

فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی

دانلود Yalameh Dictionary - نرم افزار دیکشنری رایگان انگلیسی به فارسی و بالعکس یلمه

یکی از نیازهای ضروری کاربران کامپیوتر، داشتن یک نرم افزار فرهنگ لغت بر روی کامپیوتر می‌باشد که در موارد احتیاج، کمک بزرگی محسوب می‌شود. فرهنگ لغت یلمه (Yalameh Dictionary) دارای ویژگی‌هایی است که آن را از بقیه نرم‌افزار‌های معرفی شده در همین رابطه، متمایز می‌کند. این فرهنگ لغت شامل 52000 لغت می‌باشد.
ویژگی جالبی که این نرم‌افزار دارد این است که برای پیدا کردن معنی هر لغت (فارسی یا انگلیسی) تنها کافی است تا کلمه موردنظر خود را در هر کجا (فایل‌های متنی، اینترنت، PDF و ...) انتخاب کنید و کلید CTRL + C را فشار دهید و یا دکمه کپی را بزنید. در این‌صورت معنی کلمه را به انگلیسی و فارسی مشاهده خواهید کرد. در واقع این نرم‌افزار به گونه برنامه‌ریزی شده است که هر متنی را که شما کپی می‌کنید و وارد ClipBoard ویندوز می‌شود، به صورت خودکار آن را از ClipBoard فراخوانی می‌کند و معنی آن را نمایش می‌دهد. ویژگی دیگر نرم افزار قابلیت مینیمایز کردن آن است. در صورتیکه برنامه در حالت مینیمایز باشد، ترجمه انگلیسی به فارسی لغت موردنظر به صورت بالون در قسمت System Tray ویندوز ظاهر خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yalameh Dictionary:
- رایگان، کارا و موثر
- دو حالته بودن: انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی
- حجم کم با توجه به ویژگی‌های آن
- ظاهری ساده و کاربر پسند
ـ طرز استفاده ساده و آسان
- قابلیت مینیمایز کردن برنامه

- و ...

راهنمای نصب

جهت فعال ساختن قابلیت Minimize کردن برنامه، پس از نصب نرم افزار تنظیمات زیر را در کنترل پانل سیستم خود انجام دهید:
Control panel --> regional and language options --> Regional options : farsi
Control panel --> regional and language options --> Advanced : farsi

حجم فایل: 11.1 مگابایت



سایت دوفرشته آسمانی

وبلاگ دانش آموز موفق در تولید محتوای الکترونیکی

لینک وبلاگ(کلیک کنید)

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Multimedia Builder

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Multimedia Builder

نرم افزار مالتی مدیا بیلدر (MMB) جهت ساخت پرژه های چند رسانه ای و Auto Run های حرفه ای استفاده می شود و در نوع خود یک نرم افزار بسیار قدرتمند است. البته به علت آسانی بیش از حد کار با این برنامه، کاربران آن دست به ساخت نرم افزارهایی نیز با آن می زنند.
این نرم افزار دارای یک رابط گرافیکی است که توسط آن به راحتی می توان بر روی پروژه تسلط داشت. در این نرم افزار می توان به راحتی بر روی گرافیک و شکل ظاهری پروژه تسلط داشت. این نرم افزار دارای محدودیت هایی نیز می باشد که به علت پشتیبانی از پلاگین ها تا حد چشمگیری این محدودیت ها برطرف شده اند.

دانلود کتاب آموزش نرم افزار AutoPlay Media Studio 7

دانلود کتاب آموزش نرم افزار AutoPlay Media Studio 7

نرم افزار AutoPlay Media Studio یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ساخت Auto-run می باشد.این نرم افزار علاوه بر ساخت Auto-run قابلیت های دیگری نظیر ساخت Mp3 player ، Video player ، Browser ، روزنامه های الکترونیکی ها، سی دی های آموزشی ، آلبوم عکس، آزمون های تستی ، معرفی محصولات و ... را نیز داراست.در این کتاب شما می توانید با طرزکار نرم افزار AutoPlay Media Studio 7.0 به طور کامل آشنا شوید.


دانلود کتاب آموزش نرم افزار Word 2007

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Word 2007

مایکروسافت ورد (Microsoft Word) یا مایکروسافت آفیس ورد، از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است. در ۱۹۸۳ اولین انتشار ورد تحت نام Multi - Tool برای سیستم‌های Xenix و سپس برای کامپیوترهای شخصی IBM برای اجرا در محیط سیستم‌عامل DOS منتشر شد.

اولین نسخه مایکروسافت ورد در سیستم‌عامل گرافیکی در سال ۱۹۸۴ برای کامپیوتر اپل مکینتاش منتشر شد. پس از آن، این برنامه برای سیستم‌های عامل‌های SCO UNIX و OS/2 و Windows 3.1 به بازار آمد. در سال ۱۹۸۹ این برنامه به عنوان جزئی از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office تبدیل شد.
ورد ۲۰۰۷ قسمتی از مجموعهٔ Microsoft Office 2007 برای سیستم‌عامل ویندوز است. این نسخه شامل تغییرات زیادی می‌باشد. شامل یک فرمت فایل XML-based جدید، طراحی مجدد ظاهر برنامه، یکپارچگی فرمول ویرایش، مدیریت فهرست کتب و پشتیبانی از اسناد ساخته شده می‌باشد.

ثبت نام در مسابقات تولید محتوای الکترونکی آغاز گردید.

لطفاً برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات به لینک زیر مراجعه نمایید.